Subject: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Wed, 31 Jan 2024 10:38:09 +0200

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside tervishoiuteenuste korraldamise 
seaduse muutmise eelnõu väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 29, 2023 1:58 PM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Arstide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Õdede Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Psühholoogide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Ootame tagasisidet 31. jaanuariks 2024. e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 29.11.2023

Registreerimise number: 1.2-1/4200-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee